zilwerbeam

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Maria Winge - 19 mars 2012 21:06

Jag förstår inte var kilona kommer ifrån!!!!!

Väger mer och mer för varje vecka.

Tror det beror på smörgåsarna jag äter.

Väger 60 kg nu!!!

Vägde nyss typ 55.............!

Magen väller över.

Vet inte riktigt hur jag ska göra men försöka sluta med kvällsmackorna. Det gör nog sitt till.

Jag tränar ju som vanligt ja lite mindre men i stort sett som vanligt.


Nu bestämmer jag det!

* sluta med smörgåsar!

* inget mer sött!!!!!!!!

* inte äta efter kl 19, om jag måste så en frukt!

* ut och springa i spåret oftare!


Jag börjar så.

Tar spåret runt dammarna på onsdag och torsdag och ev fredag!


// Maria   

Av Maria Winge - 19 mars 2012 21:00

Måndag igen och det innebär jobb.

Jobbat på för fullt hela dagen lång. 

Förstår inte vad vi har att göra för dagarna är fullproppade.

Nåväl, efter jobbet var det maten på bordet, Emma hade fixat den + hämtat Lucas på fritids.

Det underlättar verkligen vardagen. Tack älskade Emma   älskar dig!


Sen var det bara att dra iväg till Ewa på ljusparty.

Luktar gott. Dyrt är det oxå. Men lite kan man kosta på sig.

Ewa bjöd på ost och kex och frukt, kaffe, smaskens.


Nu blir det snart sängen så natti natt    


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards