zilwerbeam

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Maria Winge - 3 mars 2012 17:40

Sovmorgon?? Nej det kan jag inte påstå att det blev.

Blev väckt vid 7 tiden av Lucas.

Hade vaknat lite tidigare av hunden men somnat om.


Det var bara att gå upp. Ut med vovven.

Sen frulle till Lucas och mig.

La mig en liten stund.

Sen gick vi till Elons leksaksaffär.

Lucas köpte någon transformers grej.


Så gick vi in på blomsterverkstan.

Jag köpte en liten blomma till en tant som fyller år på måndag.


Fick ett ryck att tvätta köksfönstret. Det har varit så skitigt så länge nu.

Satte upp nya gardiner där. Hampus och Amanda kom och vi körde Amanda till tåget och sen övningskörde Hampus.

Vi övade på att backparkera. Det gick hyfsat. Han har svårt att veta avståndet sa han men det kommer väl så småningom. Jag kan ju inte lära ut att fickparkera så det får körskolan göra. Annars kan nog Hampus allt. Hampus körde till tåget och kolla om han skulle hinna med västeråståget med Amanda och det gjorde han.


Väl hemma så gick jag och köpte pizza till mig och Emma, Lucas ville ha kebabtallrik.

Vi åt och sen gick vi till farmor (barnens farmor). Fikade där och så fick vi med oss Linus hem. Emma gick någonannanstans. Åkte till willys, Jessica hängde med. Så skjutsade hem Linus. 

Tog och satt mig i soffan och slappade.

Nu kom Emma och Andreas hem.

Snart Mello.   


// Maria   





Ovido - Quiz & Flashcards