zilwerbeam

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Maria Winge - 16 mars 2012 18:54

Vad roligt det är när barnen lär sig att läsa och skriva.

Lucas kom hem och gjorde läxan och sen ville han att jag och Emma skulle skriva något så han kunde läsa det.

Så kul! Nu kan man börja skriva lappar åt honom. Sen skrev han oxå lite till mig. 

"Älskar dig mamma"! Finns inget härligare att höra av barnen.


Känner mig så trött efter en arbetsvecka. Blä!!!!

Har varit på gymmet 3 dagar i sträck, joggat lite på löpbandet, har ont i hela baksidan från låret och ner, ont på framsidan av vaderna. JOBBIGT!!!! Blir jobbigt med joggingen när man har ont så där. Tror jag sträckte mig förra veckan i baksidan när jag joggade runt dammarna. Får försöka stretcha lite hemma.


Sen har hunden blivit tokig. Kissar inne flera gånger om dagen nu när jag har jobbat. Hoppas det är som Jessica säger: att dom kan bete sig så när dom ska till att löpa och under löpet. Ska nog goggla på det.


Sen har min son nr 2 Linus varit med i tidningen i veckan. Han har ju ett företag på skolan, det var det, som det handla om i tidningen.


I helgen har jag ledigt. I morgon hoppas jag att få sova till 7 iaf. Sen blir det kyrka på kvällen. Lyssna på salas gospelkör. 


/// Tjingeling Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards