zilwerbeam

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Maria Winge - 20 mars 2012 19:45

Det här med vikten.

Har aldrig haft problem med förr.

Inget problem nu kanske men lika bra att ta tag i det nu.

Var in på nån sida här på nätet och kolla mitt BMI.

Det är 25! Vilket innebär att om jag har mer än 25 är jag överviktig.

Shit alltså!

Men jag har inte ätit någon smörgås nu efter 19.

Inget sött heller idag.

Det går framåt.

I morgon blir det västerås och utvecklingssamtal med Emma och på hemvägen blir det donken, fast då bara en hamburgare, inget strips eller dricka.

Jag ska verkligen försöka mig på det här med bantning nu. Får se hur det går.......


Jag undrade var Lucas tog vägen.

Han hittade jag i sin säng sovandes.

Hade lagt sig, stackarn, så trött men inte så konstigt för han gick upp jättetidigt i morse, före sex.

I morgon har han inget fritids så det blir sovmorgon ända till kl 7!


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards