zilwerbeam

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Maria Winge - 4 mars 2012 21:08

Älskar Er mina barn av hela mitt hjärta!

Av Maria Winge - 4 mars 2012 19:55

Hade tänkt kliva upp tidigt för att se starten på vasaloppet.

Kanske hinna se en glutt av Torgnys rosa dräkt. 

Men sov så skönt och sen var det bara att titta ett tag.


Lucas, Babe och jag gick till farmor och jag fortsatte till gymmet medans dom var kvar hos farmor.

Jag gymmade och tänkte jogga på löpbandet men det gick ju inte så klart för dom 2 fungerande var upptagna hela tiden. Tycker nog att det gymmet som är så stort borde ha fler löpband än 3 och sen var ju ett trasigt, har varit i flera veckor dessutom!! Funderar på att klaga.


Hämtade sen hem Lucas och Babe.

Så lagade jag lasange. Lucas ville ha annat. Så klart så fick han det. Strips och mild kebabsås. Mums!!!

Emma och jag åt lasangen. 


Så kom Emma hem efter några timmar och passade Lucas medans jag kunde gå till jobb gymmet och jogga på löpbandet. Hade det varit varmare ute så kunde man ju ha joggat ute men det är lite för kallt för mig än.

Men snart så. Det blev 4 km jogging. Skönt att va igång igen med joggingen. Varit lite för lugnt ett tag.


Så tog jag mig en välförtjänt dusch och så har jag bara varit. Nyss fått Lucas i säng.

Ska se om det är något att se på tv nu innan jag lägger mig.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards