zilwerbeam

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Maria Winge - 21 mars 2012 19:08

Det här med att INTE äta efter kl 19 blir nog svårare än jag trodde.......!

Vi åt mat vid 17 tiden. Känner att magen börjar kurra lite redan!

Men jag åt en lagom portion, tog inte om heller! Det är ju jättebra, klapp på axeln. Duktig Maria. Får se om jag kommer ut och jogga annars gör jag det i morgon. Vill inte ut i spåret runt dammarna nu när det är mörkt heller.


Annars har dagen varit kanonbra.

Var i västerås på samtal med Emma, bara positivt!

Åt bara en hamburgare på donken.

Hemvägen blev lite längre för jag svängde in till Micke som hjälpte mig med bilen, så nu borde den gå igenom besiktningen på onsdag.  

Hemma tog jag en långpromenad och tog med Lucas hem från skolan. Han berättade att det var 21 grader ute.

Balkongen sen i solen med kaffekoppen och trevligt sällskap  

Matlagning sen och nu har Linus nyss varit här och gått iväg med Emma.


Fick lite ont i ögat så jag fick lov att ta  ur linserna och sätta på mig glasögonen, vilket jag hatar. För jag gillar inte mina glasögon, måste köpa nya. Ska nog ta mig till västerås och kolla på specsavers.


// kram Maria    


Ovido - Quiz & Flashcards