zilwerbeam

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Maria Winge - 1 mars 2012 20:38

Igår hade jag tänkt gå till gymmet och köra på men ångrade mig under dagen pga halsont.

Men när kvällen kom hade jag inte ont så jag drog iväg ändå.

Gymmade en stund och så tänkte jag ta 6 km på löpbandet men blev något besviken då jag fick sån håll vid 3.5 km så jag var tvungen att lägga av.............blev väldigt sur!!!!

Men pga den joggingen på 3.5 km har jag träningsvärk idag.

Märks att det var ett tag sen jag joggade.

Måste nog få in en rutin på det 3 gånger i veckan om jag ska klara milen.

Blir ju svårt att få till det veckan när Lucas är här. Men ska försöka iaf.

Nackdelen är ju att jag har fått ont i halsen i kväll igen.

Får väl se hur det är i morgon.

Man får ju absolut inte träna över huvudtaget vid halsont.


//Maria 

Ovido - Quiz & Flashcards