zilwerbeam

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Maria Winge - 12 mars 2012 20:12

JIPPI!!!

Om två veckor börjar utbildningen.

Ska bli väldigt intressant och roligt.

Nackdelen är att jag jobbar kväll 2 av 3 tillfällen. Drygt.

Frågade Ewa om hon vill byta den första annars lär jag ta semester.

Hon skulle svara i morgon.


Funderar om jag ska titta på tv en stund.

Det var längesen.


Emma sover hos Andreas, så jag och Babe är ensamma.

Linus kommer över i morgon med sin samojed Bella som ska va här hela dagen i morgon.


// Maria   

Av Maria Winge - 12 mars 2012 13:16

Hade mobilen på väckning kl 6.40. 

Ut med hund och sen tvättstugan.

La mig igen och låg ända till 9. 

Då var det tvättstugan en gång till.

Åt frukost. Hämtade tvätten.

Tog en promenad på 2.5 km med hunden.

 

Hon gillar fåglar iaf. 

Rusar fram. Hade nog hoppat i om inte hon var kopplad.  


Kom hem och började med att dammsuga.

Plocka lite överallt.

Bädda lite här och där.

Damma.

Hämtade Lexi. Babe´s mamma.

Hon blir här till Jessica slutar jobbet.

Torkar inte golvet förrn Lexi gått hem.

 


Nyss ätit lunch.

Lax med dillsås och sallad. mums! 


Får nog ta det lugnt ett tag nu.

Men lär hålla ett öga på stegmätaren! Blev för få steg i går, Nu står den på 8100 steg. 

6900 kvar idag! Blir åtminstonde en långpromenad till idag i solen.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards