zilwerbeam

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Promenad

Av Maria Winge - 26 april 2015 19:47

Tog hunden med mig på en promenad. Jag har inte gjort det varje dag sista tiden, så nu jäklar.

Vi gick mot vattentornet och så fortsatte vi mot spåret och gick. När vi sen skulle ta vänster i spåret för att fortsätta våra 3 km i spåret var det ett stort djur där så jag tordes inte gå där och då tog vi höger istället och bara gick och gick, tänkte att det är nog här som jag ska springa i augusti på Sala Silverman. Vad bra då vet jag ju det. Det blev 6 km med vovven. Ska nog framöver här ta och jogga den här slingan jag gick idag så får jag se hur jobbigt det är. Sala Silverman är ju 7-7.5 km att jogga. Det klarar jag ju men det krävs ju lite träning innan. Jag behöver ju träna intervall men det är ju svårt att få till själv tycker jag. Skulle behöva någon som sparkar igång mig.

 

 

Nu blev bilden så där igen.....ja ja.

 

Igår var jag i missionskyrkan och uppträdde med Lunakören och med Adamskören. Skitkul var det. 

 

 

Jag önskar att vi kunde få uppträda oftare med Adamskören. Det blir så maffigt då. Men funderar på att gå och titta och lyssna på dom den sista april i kyrkan.

 

Häromdagen tvingade Emma Lucas att hålla i Liam.

 

En rädd Lucas.

 

Tidigare idag så var Lucas och jag ute och han passade på att träna en stund.   

 

 

 

Den här bilden bjuder jag på. En nyvaken mormor med lilla skrutten.

 

 

 

Köpte häromdagen en till Kettlebell så nu har jag två att kämpa med.

 

 

 

Nu finns det inget att vänta på egentligen. Jag frågade ju sjukgymnasten om jag kunde träna. Det går bara bra sa han bara börja lite försiktigt.   

 

I morgon jobb igen. Har varit 2 sköna lediga dagar. 

 

// Maria   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Winge - 8 juli 2015 09:30


Då är dagens träning gjord. Med hunden. 3 varv runt dammarna. Det är jobbigt att ha henne med när man springer för hon drar så förskräckligt mycket I kopplet. Jag har börjat blogga på den gamla igen. zilwerbeam. Blogg.se // MARIA ...

Av Maria Winge - 7 juli 2015 21:04

Idag var Lucas och jag till Gårdsjö älgpark utanför morgon gåva. Det var spännande och coolt på något vis att klappa en älg. Jag kan varmt rekommendera att åka dit. 200 kr för vuxna 100 kr för barn. I morgon ska jag fixa fullmakt på apo...

Av Maria Winge - 5 juli 2015 18:09

Två veckor har gått av semestern. Jag och Lucas har bara chillat. Spelat minigolf, ätit på resturang har vi gjort. På tisdag tänker vi åka till Gårdsjö älgpark.   Jag har njutit så mycket jag har kunnat av solen de sista dagarna nu. Igår to...

Av Maria Winge - 30 juni 2015 10:41

Varje dag under semestern har jag gått 5 km morgonpromenad med hunden. Inte i söndags men annars. Ska fortsätta med det framöver oxå trots att jag ska börja jobba om ca 3 veckor. Tänkte försöka mig på att gå till gymmet oxå. Får se. Men det skulle ve...

Av Maria Winge - 25 juni 2015 14:26

Torsdag och idag fyller min son Linus 22 år. Känns inte så längesen som han föddes på midsommarafton. Åren går och han bor själv och jobbar på. Så stolt över honom. Idag var jag ner på intersport och kollade. Shoppade loss för 700 kr bara så där!...

Ovido - Quiz & Flashcards