zilwerbeam

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Maria Winge - 22 mars 2012 17:41



 


Det här är ett par.


     


Det här ett annat.




Det här sista paret!


Jag vet vilket par jag gillar bäst men med tanke på att jag anväder glasögon ca 1 vecka per år så känns det inte så givande att pröjsa flera tusen för något man knappt använder. Men samtidigt vill jag trivas i dom när jag väl ska använda dom. Det är lite både och där......!     


Vad tycker ni???


// Maria   

Av Maria Winge - 22 mars 2012 08:39

Jag läste förut om att nypon ska vara bra för ledvärk mm.

Tänkte då att det är ju värt att prova men som vanligt glömde jag bort det.

Men iaf så har jag börjat nu.

Andra dagen i dag. 

Får se hur det blir då.

En tesked nyponpulver på filen eller så på morgonen.

Tar upp till 3-4 veckor innan man märker någon skillnad men det är ju värt att prova om det funkar!


Börjar dagen med tvättstugan kl 7.

Lämnat Lucas i skolan.

Springer upp och ner till tvättstugan, ska bli så skönt när den ordinarie tvättstugan blir klar så man kan börja använda den igen. Om tvättmaskinen står på 1 timme så går man ner efter en timme så är det iaf 10 min kvar. Så otroligt irriterande......!

Nåja sista tvättiden i den stugan iaf. På måndag börjar vi tvätta i den gamla igen. Äntligen.


Om solen tittar fram idag igen så blir det balkongen igen på eftermiddagen. Så skönt där igår.

En glass och kaffe! Det kan man kalla vardagslyx!!  


// Maria    

Ovido - Quiz & Flashcards