zilwerbeam

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Maria Winge - 25 mars 2012 16:45

Har varit en skön helg.

Efter jobbet i fredags gick jag och la mig vid 22 tiden.

Sov till halv 7, ut med hunden sen la jag mig igen och sov till halv 9.

Pappa och mamma skulle komma över vid 10 tiden men som vanligt så ringde han återbud.

Fint väder och har suttit på balkongen och solat både onsdag, torsdag, lördag och en stund i dag.



Var iväg till Jesse igår kväll på lite grillning, vi var ett gäng folk där totalt 9 st.

Hade väldigt trevligt med några cider och ett par groggar.

Var hemma vid halv 12 redan. Men roligt så länge det varade.

Dom andra var hemma vid 3 tiden.


Har varit ute på promenader i fina vädret också.

Igår hälsade jag på farmor Lisa och faster Ingegerd var hos henne.

Lånade ut min bil i fredags och ska få igen den idag.

Hampus och Robin lånade den.

Nu ska jag nog lägga mig en stund.

Känner mig mätt efter våfflorna jag nyss åt.

Våffeldagen idag.



// Maria      

Ovido - Quiz & Flashcards