zilwerbeam

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Maria Winge - 30 mars 2012 21:37

Det blev inget av med att testa jogging skorna förrän idag.

Har liksom inte hunnit.

Har varit något hela dagen och sen på kvällen.

Igår orka jag inte, känner mig ganska slutkörd.

Tror det har varit lite för mycket denna vecka om jag får säga så.


Nåväl, skorna var helt ok att jogga i. Jag har ju använt dom till vardags oxå. Haft på mig till affären, jobbet mm. Dom är lätta att ha på sig. Sitter på plats gör dom oxå.

Tänkte ta en tur i spåret i veckan som kommer för jag går inte på hälsa gruppen i veckan eftersom jag har semester. 


 


Semester! Så skönt! Det behöver jag. Lucas och jag ska åka till busborgen i västerås på måndag. Vi ska åka med Ewa och hennes barnbarn. 

Tror jag tar med mig Lucas till badhuset oxå, kanske även till Heby badhus för att testa det. 

Fick höra idag att det är saltvatten där. Vilket är bra. Tror jag.....! 

Rapporterar om det om vi åker dit.



// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards