zilwerbeam

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Maria Winge - 2 mars 2012 21:39

En verkligt hård dag på jobbet idag.

Är helt slut i huvudet nu.

Blev mycket för våra pensionärer är så sjuka nu.

Vi har vak på en och så blev en annan väldigt dålig och då krävdes det att vi var där.

Svårt att dela sig, lika mycket på alla våningar oxå så det var svårt att hjälpa varann.

Nåja dagen gick iaf och jag är hemma.


Lucas kom hem.

Han blir här till fredag igen.

Så härligt när han är här.


Var iväg med "hälsa gänget" idag igen.

Jag skulle ha med mig min stegräknardagbok.

Hon bestämde förut att jag skulle gå 8000 steg om dagen, det har verkligen inte varit något problem för mig. Jag har hamnat på både 20000 och 12000 steg så jag har aldrig behövt bekymra mig om det.

Idag iaf så ökade hon på till 15000 steg om dagen för mig. Ska bli kul att se hur det ska gå. Blir nog bra det.


Har tvättstugan nu.

När jag kom ner kl 18 när jag skulle lägga i första tvätten var det bara en maskin ledig av tre. På min tvättid.........!! Jag blev sur så klart och gick upp och skrev en lapp: Du kanske kan planera din tvättid nästa gång så du slipper ta tid av mig! / Tack Maria Winge skrev jag, gick ner och la den där. När jag sen en timme senare kommer ner hittar jag en lapp där det står: Maria! Förlåt så jättemycket, förlåt/ Slavica och en ros låg där till mig. Det var ju fint av henne (tror det var en hon iaf). Då fick jag dåligt samvete som gnällde på henne. Som Malin skrev, case is closed  

Nu sova om en liten stund. Kram på Er alla där ute   


// Maria    

Ovido - Quiz & Flashcards