zilwerbeam

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Maria Winge - 14 februari 2012 19:10

Har inte riktigt fattat varför vågen visar "fel".

Den står på några kilon för mycket.

Trots att jag gymmar, gympar, promenerar mm så har jag gått upp i vikt!!     


Dom senaste dagarna har jag kommit på vad det är.

Jag äter så mycket.

Våra tallrikar är så stora och då lägger man på mer mat än normalt.

Måste med andra ord köpa nya tallrikar.

Äta mindre.

Så jag kommer ner på det jag var på nyss.


Idag har jag iallafall gymmat med hälsa gänget.  

Höll på i 50 min, sen lärde vi oss att slappna av sittandes.

Lyssna på en cd. Det var lugnt och rofyllt.


Nyss kommit hem från ett gympa pass på en timme.

Det är roligt när man kan gå på det.

Jag har sån tur att jag går gratis oxå.

Vi som jobbar inom vof får gå gratis på alla passen.

Det är zumba, step up, gympa, core mm.

Bara att prova på.


Nu blir det snart dusch, jag gjorde ju inte det efter gymmet eftersom jag skulle gympa och bli svettig igen....!

En stor alla hjärtan kram till er alla därute.  

// Maria    

Av Maria Winge - 14 februari 2012 17:19

 


FICK DET HÄR IDAG AV NÅGON SOM ÄLSKAR MIG! TACK   


// MARIA   

Av Maria Winge - 14 februari 2012 10:45

 

Alla hjärtans dag idag. För min del är det ingen skillnad. 

Har ju ingen pojkvän som skulle komma över med blommor och choklad.  

Jag får ge mig själv något istället.  


Har varit hos min älskade farmor Lisa idag på morgonen och ätit frukost.

Fick med mig hem lite winerbröd och andra bullar som min pappa brukar komma till henne med. Hon klarar inte av att äta upp allt hon får av honom så då ger hon mig när frysen börjar bli full.

Vi hade en trevlig stund och pratade.  


Så vidare hem. 


Om en stund kommer Ewa över. Får se vad vi hittar på.

Babe blir själv en stund då. Får väl se om man får något klagomål av ngn granne sen då.

Hon har fått ett oxöra att äta på. Hon är helt galen i dom så hon varken hör eller ser något. 


  HA EN TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG!!   

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards