zilwerbeam

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Maria Winge - 10 februari 2012 22:16

Usch vad jag känner mig blä just nu.

Trött och hängig (inte sjuk hängig utan bara slut) och frusen.

Nyss kommit hem från jobbet, ätit några smörgåsar och drack en kopp latte machiato.


Ensam hemma. 

Emma sover hos en kompis.

Lucas åkte hem till pappa idag.


Är så trött på mitt hår nu.

Ingen fason alls.

Bara växer och ser ut som fan.....


     

Så har man den hemska tofsen i håret jämt......!

Saknar den här tiden:



Så vill jag se ut igen i håret!

Eller vad tycker ni???


Nej sova så jag orkar jobba i 3 dagar till    



// Maria   


Av Maria Winge - 10 februari 2012 08:13

Vaknar till en kall dag. - 16,7 grader stod termometern på. Brrr.....!   

Hundarna fick bara en snabb vända och kissa och bajsa sen in igen.

Halv 8 var jag ut till bilen och startade den. Gick in igen.

Bilen fick stå och gå en tio minuter en kvart. 

När vi kom ut var bilen varm och go   

Lämnade av Lucas   vid skolan, personal stod och tog in dom en efter en, annars måste dom va ute till det ringer in. Men dom ansåg nog oxå att det var för kallt idag. Helt otroligt! Åkte vidare till Siv (barnens farmor) och lämna Lucas grejer för nu ska han va hos pappa en vecka. Sen kommer han tillbaka nästa fredag. 


Är öm i bulan idag. Likaså i pekfingret som klämdes lite lätt igår.


Nu blir det diska och fixa lite mat till Emma när hon kommer hem på lunch kl halv 12 från jobbet.

Jag drar iväg på min hälsa grej. Idag ska vi gymma.  

Sen börjar jag jobba halv två. 


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards