zilwerbeam

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Maria Winge - 18 februari 2012 17:13

Då är Lucas här och han la sig lite senare än vanligt igår kväll, givetvis tror man att man ska få sovmorgon, men ack vad jag bedrog mig. Kl 7 väckte han mig och fråga vad klockan var, jag ljög och sa 6 med stora förhoppningar om att han skulle lägga sig igen och somna om. Men inte då.....! Han gick omkring och lekte lite med Babe och så kolla han på tv. Jag gick inte upp före kl 8 iaf. Men då var Babe rätt nödig och jag gjorde mig ingen brådska ut. Hon lär nog vänja sig vid att vänta lite tycker jag. Det gick bra och hon kissa direkt ute sen.


Hon har blivit lugnare nu sen hon blev själv. Fast då får ju vi själva aktivera henne mer än förr pga det. Men det gör inget. Hon gick på stan idag och det gick jättebra faktiskt. Jag blev riktigt förvånad. Jag träffade våra grannar vägg i vägg oxå, dom är så trevliga, han är tydligen en gammal vetrinär. Han tyckte hon var smal och det är hon ju men vad ska man göra??? Hon får inte äta annat än hundmat för mig. Det tyckte han var en bra ide. Kändes ju bra att höra från en fd vetrinär.   


Jag var iväg på RSMH årsmöte idag oxå. Det var intressant. Jag har ju blivit medlem där. Ska bli kul att se hur det är med allt och så.


Ikväll är det melodifestivalen igen. Har inte kollat vilka som ska vara med idag så det blir en överraskning.


// Maria   


I morgon ska Lucas och jag hälsa på Hampus och Amanda en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards