zilwerbeam

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Maria Winge - 8 februari 2012 20:44

I morgon blir det gymmet, var ju längesen jag var där. 

Fredags tror jag det var........jösses, alldeles för länge sen.  

Men det blir så ibland, Lucas är ju här och sen har jag haft kören i går och även i morgon kväll.  

Har jobbat på dagarna. Sen i helgen var det ju så kallt och hade liksom ingen lust att dra iväg.

Men drar iväg i morgon bitti när jag har lämnat Lucas i skolan.

Har ju en ledig dag i morgon. Ska bli så skönt.


Mina skällhundar får snällt hålla sig hemma med sina antiskall halsband på sig.  

Musiken på med rätt så högt ljud. Det distraherar ju andra ljud.

Sen får hundarna följa med och hämta Lucas efter skolan. 

Lucas vill åka pulka efter skolan så jag lär väl upp på vinden och  leta efter pulkan....!


Har gått lite mer än 16000 steg idag. Hur slutar det om jag joggar i morgon på löpbandet i ca 6 km?????

Det visar sig. Kanske inte har den på mig då. För jag ska visa på fredag hur många steg jag har gått dessa 2.5 dagar. Sen skulle hon räkna ut något för var och en och det hon kommer fram till ska vi gå varje dag fram till juni. Tycker att om jag har den på mig och joggar i 6 km så blir det lite missvisande.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards