zilwerbeam

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Maria Winge - 17 februari 2012 21:01

Äntligen är denna vecka på jobbet över.

Inte för att det har varit något speciellt men alltid så skönt när man har gjort en vecka.

Jag var bingo utropare på jobbet sista 1,5 timmen. Det var riktigt roligt och det gör jag gärna om fler gånger. Blev lite torr i halsen bara. Fick beröm av en jobbarkompis att jag var så duktig. Alltid kul att höra.


Min älskade son Lucas kom och blir kvar en vecka igen. Så roligt när han kommer.

Vi ska till biblioteket i morgon. Han ska lämna tillbaka en film och jag tänkte låna en bok som jag fått höra idag att den skulle vara så bra. Kommer inte ihåg vad den heter men den handla visst om en person som jobbade som timvikarie på något äldreboende och hon mena på att hon jobba på fel ställe. Hur vården är idag och så vidare. Jag blev nyfiken på den boken eftersom jag jobbar inom vården.


Har nyss fått i säng Lucas, får se när han somnar. Vill att han sover innan jag går ut med Babe. Föresten så konstig hon var idag. Babe alltså. Jag var ut med henne i morse kl 6. Kom hem på lunchen vid halv 12 och gick ut med henne och hon gjorde ingenting. Emma  hade varit ut med henne före och hon hade inte gjort något då heller därför jag tog ut henne. Sen efter jobbet vid halv 5 när vi gick ut då kissa hon. Helt otroligt hur hon kunde hålla sig så länge. Från 6 till halv 5. Många timmar det!


// Maria 

Ovido - Quiz & Flashcards