zilwerbeam

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Maria Winge - 12 februari 2012 19:23

Jobbar helgen är slut jobbad. 

Så skönt, men det fortsätter i morgon innan jag är ledig.

Har bara jobbat i helgen, inte gjort något annat.

Orkar liksom inte göra något annat.

Emma har sovit borta hos en kompis på nätterna och varit hemma och tagit hand om hundarna på dagarna.


När jag kom hem idag från jobbet hade Linus varit här och gjort köttfärslimpa åt oss. Så gullig han är min son. Han var däremot inte kvar när jag kom hem. Iaf så hann jag äta den goda maten innan Malin kom.

Hon kom för att hämta hem sin hund Bobbo, som inte kan bo kvar här pga vår granne som tycker dom skäller för mycket. Så jag lär ju som sagt försöka göra något åt situationen. Så därför flyttar han hem igen. Bella som brukar vara här varannan vecka kommer inte heller att vara här mer. Så jag kommer köra stenhårt med antiskall halsbandet nu. Hon gillar inte att ha det på sig och det är nog en positiv sak. Hon kanske förstår varför hon har den på sig??  Vet ej men det kan ta lite tid innan hon förstår sig på det iaf.


Vi skjutsade hem Bobbo och Malin, sen åkte vi och handla på ica. Efter det åkte vi hem till Linus och hämta hem fågeln. Så en hund fattigare men en fågel rikare. Den kan väl inte grannen klaga på iaf?? Eller....!


Kändes konstigt att gå ut med Babe själv nyss. Bara en hund som drar. Hahaha!!!

Nåja jag vänjer mig nog. Saknar Bobbo redan men han är ju hemma nu.


I morgon blir det gymmet igen. Har gått 8400 steg idag men dagen är inte slut än.


// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards