zilwerbeam

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Maria Winge - 19 februari 2012 20:09

Ja oops vad det kan gå!

Har bokat stuga i sommar på samma plats som förra året. Samma stuga oxå.

Jag hade inte tänkt åka dit i sommar igen. Men Emma vill och Lucas oxå.

Bara boka och betala sen bär det av till det bästa stället.

Det är så skönt att komma iväg och bara vara. Så himla skönt.


Vår stuga!! Inte så fin utvändigt men fullt fungerande inne.

Som det ska va. Soligt hela dagarna. Mmmmmmm!!!!

Sommar vad jag längtar  

// Hej hopp Maria      

Av Maria Winge - 19 februari 2012 09:32

Satt mig vid tv:n och skulle titta på melodifestivalen. Lyssnade på första låten, sen kom Hampus och Amanda och ville ha skjuts hem. Så vi hängde med dom in och kolla tapeterna eftersom dom hade fått nytt för ett tag sen. Jag har inte haft tid att hälsa på dom. Lucas och jag blev kvar där en stund. Det var jättetrevligt. Dom hade så fint hemma.

Vi kom hem lagom när melodifestivalen hade slutat så jag har ingen aning om hur låtarna lät. Läste bara massa kommentarer på facebook hur dåligt det hade varit. Kanske bäst man inte såg det då.   


Det var ju meningen att vi skulle till Hampus och Amanda idag så jag vet inte vad det blir.....!


Just ja, har ju stegmätare på mig varje dag och ska ha det fram till juni. Så här har det sett ut:


V6

Ti 8103 ( men det var bara halva dagen)

On 16869

To 11650

Fr 14112    


När vi träffades på fredagen fick alla steg man måste gå varje dag. Jag fick 8000. vilket inte är något problem för det gör jag ju varje dag.

v7

Må 11398

Ti 16876

On 12698

To 15971

Fr 20459

Lö 8931

Bra tycker jag. Fast jag tycker nog att jag borde ha fått lite fler steg att gå så man får göra något utöver en vanlig dag. Men det kanske hon ändrar sen nästa vecka. Hon skulle kolla då med.

Tror faktiskt jag ska köpa mig en egen stegmätare sen när jag är klar med den här hälsa grejen.


Solen skiner   och jag är så glad för jag träffade Jessica L igår på stan. Härligt att få träffa henne.


// Maria   



Ovido - Quiz & Flashcards