zilwerbeam

Alla inlägg den 15 februari 2012

vov

Av Maria Winge - 15 februari 2012 21:52

Skrev förut om min granne som ringde och klagade på hundarna.

Att dom skällde så mycket.

Hur som haver så lämnade jag tillbaka Bobbo och Bella kan inte vara här mer.

Så Babe har varit själv sedan i söndags kväll.

Idag bad jag Jessica gå förbi och lyssna om hon skäller.

Hon gick förbi utanför och Babe var tyst. Hon gick i trappen och förde liv och Babe var tyst.

Jag bad Therese gå förbi fönstret när hon skulle gå hem på lunchen och Babe var tyst då med.

Tycker det är jättebra att hon inte skäller så mycket då.

Lite blir det ju men inte hela dagarna som grannen sa.


Kommer hem från jobbet idag kl 17 och Emma säger att grannens hund ovanför oss har skällt i över en timme konstant. Oj då sa jag. Grannen vägg i vägg knackade till och med i väggen nyss sa Emma. Så dom tror nog det är våran hund som skäller sa Emma. Ja jävlar tänkte jag.

Jag tog med mig vår hund och gick och knacka på grannen vägg i vägg. Dom bor i porten bredvid. Jag presenterade mig och visade upp min hund och sa att det inte är hon som skäller nu iaf. Jag sa att var grannen ovanför som har hunden som skäller idag. Dom blev tacksamma att jag kom och ringde på och talade om hur det var för dom trodde att det var vår hund.

Jag talade oxå om att jag hade gjort mig av med dom andra så nu är det bara hon.

Dom sa att det hade varit lugnare nu sista dagarna. Dom verkade väldigt tillmötesgående. Kanske blev paff av att jag kom förbi.


Hur som så skällde grannens hund åtminstonde till jag gick hemifrån kl 17. Så 3 timmar i sträck hade den skällt. Hundens kamrat löper visst nu och han kanske håller på så ett tag. Typ en månad då!!!!! Men nu vet jag att det är den som ylar ibland på nätterna oxå. Jag gick ju upp och lyssnade i brevlådan om det kom därifrån så klart innan jag sa att det var den som skällde.


Nog om det nu.

  

// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards