zilwerbeam

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Maria Winge - 22 februari 2012 20:21

Har nyss kommit hem från ett informationsmöte.

Det är något jag har velat ett tag, typ sen i somras.

Informationen var ok, kändes som jag visste det dom sa redan.

Nästan allt iaf.


Ansökan ska va inne senast 29/2. 

Värst var ju att man ska skriva i referenser. Vilka ska man skriva dit????

Har ingen aning...........kan inte skriva dit chefen, hon är så ny och kan ju inte svara på några frågor om mig.

Man skulle inte skriva dit några anhöriga, det kan man ju förstå, men vem ska man skriva dit??? Som säger något snällt om mig.....!!!


Ja jag får helt enkelt fundera på det där. Synd om just det skulle rasera hela alltihopa.


// Maria   

Av Maria Winge - 22 februari 2012 14:45

Ibland går det fort med saker.

Bokade ju stugan i söndags och idag kom papper och biljetterna, snacka om snabbt!

Ska betala en del nu sen resten i juni. 

Åh vad jag längtar dit.


Har grattat min mamma som fyller 64 år idag. Hämtade upp farmor Lisa på vägen. Pappa hade köpt schwartswald tårta.  

Farmor och jag åt så det stod härliga till. Ja mamma oxå. Hon fick ett lott paket av mig. Hon har ju alltid gillat att skrapa lotter så det passa bra tycker jag. Farmor hade med sig blomster checkar. Vi var där i ett par timmar, jag tog givetvis med mig Babe, hon fick också smaka tårta. Hon njöt och blev kompis med farmor. 


Hann tom till jobbet och få spruta innan jag stack iväg till mamma.


Salabostäder har varit här och fixat låset, badrums skåpet, Emmas fönster. Tyvärr gick det inta att sätta tätningslister på ytter dörren. Då skulle jag inte få igen dörren. Synd för det är så lyhört ut i trappen trots att jag har en innerdörr. Men då har jag provat iaf. 


Funderar på om jag ska gå ner på stan och fönstershoppa lite. Det är ju så roligt. Har inga pengar att göra av med nu men kul att bara titta lite.


Lucas får va kvar på fritids för han tjatade om det i morse. Ja det gör inget. Han trivs ju där nu. Han behöver ju inte va där varken i måndags eller i morgon. Slapp även på morgonen i dag och sen på fredag morgon slipper han ju. 


I kväll ska jag till polisstationen för information om volontärer till polisen. Får se om man får bli det.....! Visar sig.   



// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards