zilwerbeam

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Maria Winge - 25 februari 2013 15:03

Idag har jag varit på ikea med Emma & Andreas.

 

Vi var där så tidigt så dom hade inte öppnat, medan vi väntade så köpte vi frukost för 10 kr. Jag bjöd!

 

Jag köpte en ny diskborste och en slickepott för det äger jag ingen.

 

4 ljushållare och doftljus.

 

2 lampor som ska hängas upp i taket i hallen.

 

2 st speglar. Helkropps speglar!! Så nu kan man se hela sig när dom väl sitter på väggen, vill säga.

Inget jag kan fixa eftersom jag inte har något ögonmått.

 

 

Har velat ha dom där speglarna länge nu men inte köpt dom förrän nu. Vet inte varför för dom kostade ju bara 99 kr. 

 

Väl hemma i Sala var vi till ica, jag hade lovat att köpa hundmat åt deras hund och så köpte jag lite annat till dom på en gång. 

 

Om en och en halv timme blir det jobbet.

// Maria   

 


Ovido - Quiz & Flashcards