zilwerbeam

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Maria Winge - 14 februari 2013 15:38

Emma och jag stack iväg till gymmet.

Vi gymmade.

Sen joggade jag på löpbandet.

Emma passade på att simma.

Jag joggade på och kände mig inte så speciellt trött så jag körde på.

5 km på 28,40 min. REKORD!!!

Förstå om det fortsätter så här så kan jag komma bättre till i vårruset.

Visst ja man skulle kanske anmäla sig.

 

Var ju inte med förra året.

 

Strax jobb. Hej och hå!

 

// Maria   

 

The best song ever   

 

Av Maria Winge - 14 februari 2013 09:36

Ja vad ska jag säga?! Snö finns det gott om!

Snöar varje dag, mer eller mindre!!

Har varit svårt för mig att cykla men jag gör det ändå.

Är ju lite tjurig av mig så jag använder inte bilen om jag inte måste, tänker ju lite på miljön.

Sen tar det ju sån tid att sopa bort all snö och skrapa rutor. Fast nu har jag lagt en matta på framrutan så den behöver jag ju inte skrapa men ändå.

 

Jag jobbar kväll idag och jag börjar inte förrn kl halv fem och fram till dess ska jag  hinna med att städa och gymma och duscha. Om jag sliter mig från datorn någon gång så lär jag gott hinna med det.

 

Alla hjärtans dag idag! En dag som går obemärkt förbi för min del.

 

Hej hopp Maria   

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards