zilwerbeam

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Maria Winge - 20 februari 2013 19:48

Har ju kännt mig lite nere några dagar, typ hela veckan. 

Men så fick jag ett telefonsamtal som jag hade hoppats att få och tänk att då vänder liksom allt och man känner att allt kanske ändå blir bra till slut. Det kanske är mitt år i år att få det bra?! Vem vet detta är kanske början till något jättebra    men det visar sig så småningom.

 

Eller oxå var det inte meningen att det skulle bli så som jag trodde. För allt som händer är ju liksom meningen, allt är förutbestämt på något vis, tror jag. Det finns en anledning till att jag föddes i den familjen som jag gjorde. Att föräldrarna värdesatte något helt annat än mig och brorsan. Men det finns en mening med att pappa nu har börjat inse vad han har förlorat under årens lopp. Mig och bror! Trots det så Älskar jag mina föräldrar på något sätt. På mitt sätt och vis. 

ALLT HAR EN MENING!    

 

Var på innebandyn igår och det var så roligt. Vi var många! Träningsvärk idag. Så skönt.

 

I morgon ledig dag. Då blir det gymmet. Har ju inte varit där på några dagar. Blir löpbandet. 5 km minst!!! Det är mitt mål iaf.   

 

Ska ska ska ska städa undan. 

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards