zilwerbeam

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Maria Winge - 24 februari 2013 18:52

På jobbet har vi haft en magsjuk tant och eftersom jag jobbade fredag kväll, lördag delad tur och idag heldag så blev det jag som till största delen fick gå till henne. Inte så roligt men det gick ju bra ändå och idag på dagen så kände jag mig konstig och illamående och magknip, tänkte att om det fortsätter så här så går jag hem och sjukskriver mig. Men efter lunch så kändes det bättre. Härligt! Var nog bara inbillning. 

 

Igår fick jag det här av Emma och Andreas:

 

 

 

Så fina tulpaner.

 

I morgon jobbar jag ju kväll och jag ska passa på att åka in till Västerås på förmiddagen. Ska köpa lite på ikea tänkte jag.

 

 

Dom här speglarna ska jag köpa och även några taklampor till hallen och doftljus. 

Sen blir det kvällsjobb, börjar halv fem. 

Kanske även hinner med gymmet. Det vore ju kanon!

 

All kärlek // Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards