zilwerbeam

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Maria Winge - 6 februari 2013 19:01

Medans Lucas var på simundervisning i badhuset så passade jag på att gå in på gymmet en stund till. Herrejistanes vad jag kommer ha känningar av i morgon!!! Men det gör inget för jag drar dit i morgon igen   härligt att va i gång ordentligt.

 

Träffade några mammor i väntan på att Lucas skulle bli klar. Kul att prata bort en stund kan jag tycka.   

 

Väl hemma var det matlagning på hög nivå. Kycklinginnerfile´r och ugnsrostade rotsaker med potatis och beasås. Vi firar Emma och Andreas 1 års dag idag. 

Stort grattis till Er mina ungar!!

 

 

Bok

Av Maria Winge - 6 februari 2013 11:40

Fick tag på en av böckerna jag ville läsa. Fick låna av en boende. Den ska tydligen vara väldigt rolig att läsa. Ja vi får se. Började igår. Hann bara med ett kapitel.

Av Maria Winge - 6 februari 2013 10:50

Gymmet idag igen!

Hade bestämt mig för att jogga längre än i måndags. Men inte hur mycket längre.

Det blev dubbelt så långt. Alltså 5 km. Helt slut efter för jag joggade på en minut kortare tid. 29 min!   

Gymmade först, tog tyngre vikt på flera maskiner. Känns skönt. Jag kör mycket armar och axlar. Med tanke på mitt jobb så måste jag ju orka lyfta osv. Så då gör det inget om man är stark. 

 

Skickade in en jobbansökan idag. Får väl se om jag hör något. Den går ut den 12 feb. (tror jag).

 

Dagens låt är en låt jag lyssnade mycket på när jag väntade Hampus 1992!

 

// Maria   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards