zilwerbeam

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Maria Winge - 21 februari 2013 22:15

Det blev löpbandet idag som jag hade tänkt.

Det blev även lite lite längre än tänkt.

5,26 km joggade jag på 30 min.

Jag ska dit i morgon igen.   

Men då blir det kanske bara att gymma.

Vi får se jag kan ju ångra mig.

 

Har nyss varit på körövning med Luna kören.

Vi har snart uppdrag igen 9-10/3, i Folkärna och Kristina kyrka.

Jag är bara med den 10 och jag får byta pass med någon snäll på jobbet   .

 

Lucas ligger. Vet inte men tror att han sover. 

 

I morgon och på lördag är det marken i Sala.

Salas vintermarken. Jag köper alltid strumpor där.

Man köper typ 12 par för hundra kronor. 

Då räcker det till i september till nästa marknad.   

 

I morgon fyller min mor 65 år.

Vi skulle ha åkt dit men pappa ringde återbud, som vanligt!!!!!

Tråkigt men man är van....

Jag tycker ändå att 65 är en speciell ålder. 

 

Jobbar kväll i morgon och jag börjar inte förrn kl halv fem så det känns lite lyxigt.   

Sen är det jobb lördag och söndag och måndag innan ledig dag igen. Då får man se fram mot ledig tisdag och vovven ska till vetrinären och klippa klor igen. 

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards