zilwerbeam

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Maria Winge - 7 februari 2013 21:53

Har haft tvättstugan mellan 16-19. Mycket tvätt idag.

Blir väl så när man inte har tvättat på två veckor.

 

Jag tog vetekudden och värmde upp den och hade den på axeln/nacken, flera gånger men det hjälpte inte....tog en diklofenak tablett och inte hjälpte det heller....!!!

Bara inse att jag får ha det så här i några dagar.

 

Klädde på mig ordentlig runt halsen och åkte iväg till kören. Alltid så skoj att sjunga.   Cina har börjat som jag känner sen tidigare. Det är oxå roligt. Nya medlemmar. Men det fattas tenorer   .

 

Lucas sov som en stock när jag kom hem. Skönt, för han brukar inte göra det.

 

// Maria   

 

Av Maria Winge - 7 februari 2013 11:33

Efter att ha lämnat Lucas i skolan tänkte jag lägga mig och läsa.

Men det där med läsningen gick trögt. Jag somnade i stället.

Så skönt. Låg till kl 11. Nu äter jag frukost. Snart ska hunden ut igen.

 

Vaknade med ont i vänster sida av nacken. Kul jul!!! Får ta och värma kudden och lägga den där och värma upp mig lite så får jag se hur det blir. Svårt att köra bil med ont där. 

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards