zilwerbeam

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Maria Winge - 26 januari 2013 12:52

Lucas vakna och var pigg i natt.

Vet inte hur länge han var vaken men jag sov iaf.

Så i morse var han så hungrig stackarn.

Han åt sin frulle och jag med.

Packade sina prylar och så åkte vi hem med honom till pappan. 

Han skulle ju egentligen ha åkt dit i går men jag tyckte inte det + så var jag ju ändå ledig så det gjorde ju inget.

 

När han var lämnad så åkte jag ner på stan för att handla lite.

 

Vitaminer så jag blir pigg någon gång! Hoppas jag iaf.   

 

 

 

Värsta klippet! 100 kr och så jäkla sköna dessutom med en lagom hög klack. Det här var nog det bästa köp ever   

 

Köpte present till brorsan. Visar inte här om han skulle råka titta in här.   

Köpte även 2 par puma shorts till Lucas. Dom ska han bada i och även ha gympa i. Han har ju vissa onsdagar bad 3 ggr på samma dag. Blir ju lite mycket. Först simskola med skolan, sen brukar fritids gå dit på eftermiddagen, sen efter skoltid går han på simskola. 

 

Kom hem från stan då fick jag detta av Emms   

 

 

 

Vi var osams igår.

Älskade unge! Ja fast hon är väl ingen unge längre men i mina ögon alltid unge   .

 

Får se om ungarna kommer på eftermiddagen och äter tacos då. 

 

// Maria   

 

Dagens låt!

 

Ovido - Quiz & Flashcards