zilwerbeam

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Maria Winge - 10 januari 2013 10:52

Hittade några bilder i kameran som Lucas har knäppt så jag tänkte visa dom här.

 

 

In action på innebandyn.

 

Att det var så roligt med innebandy det trodde jag aldrig.

 

 

 

Inte är vi speciellt snälla mot varann heller   

 

 

 

Den här gången var vi bara 6 stycken som var med. Men det gör inget. Vi har så roligt ändå.

 

 

Vet inte vem som har tagit den här bilden på Lucas, om det är han själv eller Emma kanske. Men den blev otroligt bra   

Min fina kille   som jag älskar ända upp i universum.

 

Första träningen på kören idag men jag kan inte gå för jag har ingen som passar Lucas   nästa gång kanske.

 

// Maria   

 

Av Maria Winge - 10 januari 2013 09:21

 

 

STORT GRATTIS SÄGER JAG IDAG TILL MIN ÄLSKADE HUND BABE!

2 ÅR IDAG! SÅ UNDERBAR OCH ÄLSKAD, VAD VAR JAG UTAN DIG?!

 

 

 

 

JAG ÄLSKAR DIG   

 

// Maria 

 

Ovido - Quiz & Flashcards