zilwerbeam

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Maria Winge - 16 januari 2013 21:08

Tänk! Att halva januari har gått redan!

Det går fort men det gör inget för jag behöver ha den 25:e. 

Lön då, slut på pengar nu. Men det blev en lååååång månad.

 

 

Har nyss tittat på ett program på tv om stureplansvåldtäktsmännen.

Jag fattar inte hur tingsrätten kunde fria dom!! Helt otroligt.

Men tur att hovrätten gav dom fängelse för grov våldtäkt.

 

Sov dåligt i natt som var.

Kunde inte somna helt enkelt.

Vred och vände på mig.

Somna väl sen för jag hörde inte traktorn som ploga utanför innan klockan ringde.

 

 

 

Snö och snö!

Ska det aldrig ta slut någongång? 

Kan inte förstå var allt kommer ifrån.

Allt regn i somras och nu allt snö......!

 

 

I morgon bitti ska jag åka till västerås med en brukare.

Kanske tar hela dagen eller inte.

Det återstår att se.

Blir brukaren inlagd vet jag inte hur jag ska komma hem.....

Det löser sig nog vad det lider.

 

Fick ett svar idag på mejlen som jag har väntat på i två dagar.

Svaret var positivt som tur var. För Emmas skull alltså.

Säger inget mer. Det är en hemlis. Tids nog får ni veta.   

 

Efter jobbet idag cyklade jag till badhuset för att titta på Lucas när han var med på simundervisningen första gången. Sen får vi föräldrar inte vara med. Vi har anmält honom trots att han går på simundervisning i skolan, men det går inte så bra där så lika bra att vi kör dubbelt upp.   Hoppas det går bättre för honom nu.

 

Min fina stora kille.

 

 

Han drömde en mardröm i förrgår natt. Han ringde och väckte mig för att prata. På eftermiddagen ringde han igen och ville att jag skulle komma över. Jag cyklade så klart dit och han kramade mig så hårt och så mycket, jag fråga vad han hade drömt om, han sa att han drömde att jag dog. Han kunde inte släppa det förrn han hade träffat mig.

Sötnöten   

 

 

// Maria   

 

Lucas favoritlåt!   

Ovido - Quiz & Flashcards