zilwerbeam

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Maria Winge - 11 januari 2013 09:42

Hunnit med en del redan idag.

Upp och ut med hund.

Väcka lilleman och iväg med honom till skolan.

Hem och hämta ryggsäcken och vidare till gymmet.

Joggade i 21 min 3.5 km.

Jag har ju sagt att jag ska till gymmet varannan dag. Eller inte gymmet men motion varannan dag.

Det funkar inte riktigt som tänkt när jag har Lucas.

Men då får jag ta när det funkar, som två dagar på raken tex.

 

Tisdags innebandy och gym och jogg.

Torsdag gym.

Fredag jogg.

Kanske tar gymmet på söndag på delade turen. 

 

Ja vi får se hur det går.

Nu äter jag frukost iaf, kaffe och fyra finncrisp med ost.

 

Har packat Lucas grejer som jag ska gå hem till dom med vid halv ett.

Börjar jobba halv två. Sen jobb lördag, söndag och måndag innan ledighet.

 

// Maria   

 

 

Dagens låt!

 

Ovido - Quiz & Flashcards