zilwerbeam

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Maria Winge - 12 januari 2013 21:29

Hade tänkt gå till gymmet efter jobbet idag men kände att jag orkar inte.

Nä så det blev lite matlagning och ätning i stället.

Sen blev det ett par timmar på soffan och halvsov, sen blev det stjärnorna på slottet.   

 

Tänkte ta itu med plankorna igen.

Det funkade ju inte så bra sist när jag och Lotta skulle köra dom.

Men jag gjorde ju inte varannan dag heller men det visa inte en centimeter runt midjan på någon av oss....!

 

Så här ser mitt schema ut:

 

 

 

12 olika plankor. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det. När Lotta och jag körde det så var det 3 olika varje vecka varannan dag. Jag ska fundera på det och så rapporterar jag sen. 

 

Ligger lite efter med min läsning i tidningen i form. 2 oöppnade, kanske är på tiden att kolla i, kan ju finnas någonting nytt att börja med.   

 

Lär ta gymmet i morgon på min långrast. Blir ingen vila då. Kanske lika bra, blir ju bara tröttare av det märker jag. Men ändå vill man vila. 

 

Bolliz är busig nu och kloar mig, gör så förbaskat ont!!! Tokiga katt!!!

 

Hej hopp // Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards