zilwerbeam

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Maria Winge - 14 januari 2013 22:35

ÄNTLIGEN färdigjobbat för idag.

I morgon LEDIG DAG.

Den ska fördrivas i form av motion och umgänge   .

Ska strax göra mina plankor. Sen lägga mig och sova.

Hunden ska ut först sen får jag sovmorgon i morgon (hoppas jag).

 

Ska nog både gymma och jogga i morgon på gymmet. 

Nya plankor i morgon, så får vi se hur ont jag har sen.

Nu har jag ont från vänster sida över magen och ut på höger sida. Alltså hela framsidan på magen   .

Då vet man att det tar iaf. 

 

Nu i tre dagar har jag gjort 1 +2 + 3:an. Sen i tre dagar blir det 4 + 5 + 6:an.

 

 

 

Innebandy i morgon oxå. Härligt!!!

 

// Maria   

 

 

Av Maria Winge - 14 januari 2013 09:28

Känner mig så trött på jobbet just nu.

Helst vill jag göra något annat.

Typ sitta i kassan på ica.   

Men det går väl över kan jag tro.

Annars får jag väl se till att skaffa något annat.

 

Blir till att jobba idag igen. Kväll.

Börjar kl 13 redan. Har träff med sjuksköterskan Malin.

 

Åh solen tittar fram! Vad fint. Det är -16 grader här hemma nu.

Brrr längesen det var så kallt.

Hade tänkt att gå till gymmet idag. Men jag hoppar över det. Tar det i morgon när jag är ledig.

Har ju gjort mina plankor och gissa om jag har träningsvärk??!!

Jo tack. Men det ger sig nog snart.

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards