zilwerbeam

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Maria Winge - 1 januari 2013 19:52

Så har jag då jobbat första dagen på året 2013.

Skulle för en gångs skull ha slutat 13.30 Men icke sa nicke!

Pga sjukdom fick jag lov att jobba dagen ut, till 17.

Men skit samma. Jag får gå lite tidigare nästa vecka tänkte jag.

Är lite bättre att göra det när jag har Lucas hos mig. Ha lite kvalitetstid med honom.

All tid med grabben är ju guld värt.   Även fast man kanske inte gör så mycket så betyder det så mycket i längden. 

 

I morgon ska jag Emma och Andreas åka till Kalmar. Ska hämta hem en hund som Andreas ska köpa. 85 mil tur och retur. Åker vid 7 tiden i morgon bitti. Tack och hej den sovmorgonen!! Ja vad gör man inte för barnen?! Sen på fredag kommer äntligen Lucas hit igen   

Tror att kören börjar nästa vecka och även innebandyn, längtar dit.   

 

Ringde och pratade med min moster i Umeå idag. Hon hade tydligen ringt fler gånger och då har det varit upptaget varje gång. Vi pratade i 40 min om allt och inget. 

 

Har nyss lämnat grisen hos Linus, han ska va hundvakt eftersom vi blir borta hela dagen i morgon.

Det har töat i flera dagar nu och det finns inte mycket snö kvar. Men det börjar att frysa på nu. Hoppas det inte är allt för halt i morgon nu då. Men vi åker i pappas bil.

 

// Hej hopp Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards