zilwerbeam

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Maria Winge - 23 januari 2013 21:12

Längtar tills det har varit i morgon för då har jag 3 lediga dagar framför mig!!! Äntligen   

 

Fredag blir det handling, åka till västerås och leklandet med Lucas. Lämna Lucas till pappan igen. Lämningen är ju en nackdel men en vecka går ju så fort så snart är han här igen och nästa gång han är här blir det knappt någon fritids för honom så vi får umgås mycket.    

 

Lördag blir det tacos med ungarna. Har bjudit över dom, får se om dom kommer alla.   

Kvällen blir nog krogen med en cider eller två. Var ju så längesen jag var ut så nu känner jag att jag lär sparka mig i baken för att komma ut bland folk. Trivs ju hemma och nu har jag verkligen inte orkat eller velat ut men ibland lär man faktiskt ut så man inte blir någon sur hemma kärring   sen har ju jag bestämt mig för att i år ska jag träffa mannen i mitt liv och hur ska det gå?? Han lär ju knappast komma och knacka på dörren!!

 

Söndag blir en tur till Möklinta och Helene för att tillsammans med Ewa titta på hundvalpar. Åh så söta dom är skulle jag tro. Eftermiddagen kommer jag att fördriva hemma hos bror för han fyller år. Hela 45 år!! Ett helt år äldre än mig. Undrar vad man ska köpa??? Kommer väl på något kan jag tro. 

 

Sen är den helgen över. 

 

// Maria   

 

Ovido - Quiz & Flashcards