zilwerbeam

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Maria Winge - 13 januari 2013 14:25

Jobbat idag och ska tillbaka till kl 16.30

 

Jag gjorde plankor i går kväll. 

3 st olika.

Idag har jag gjort en planka på gymmet.

Ska göra dom andra sen.

Tänkte göra 3 plankor i tre dagar sen tre nya plankor osv. 

Men jag ska göra det varje dag tänkte jag.

Det tar ju bra, redan träningsvärk efter gårdagens plankor.

 

Lär ta en dusch snart sen kanske jag hinner vila en stund.

Måste ut med hunden igen innan jobbet.

 

Jösses vad gott det var med mat efter gymmet. Jobbade och var hungrig men jag kände att jag lika bra kan gå till gymmet först och äta sen. Åh det var bra för maten var nog dubbelt så god då   

Nu lite kaffe innan duschen.

 

// Maria   

 

Dagens låt!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards