zilwerbeam

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Maria Winge - 28 januari 2012 19:15

En lördag som denna vakna jag vid 8. Ställde klockan faktiskt, men somna ju vid 22. Sovmorgon blev det ju.

Ut med vovvarna och så lite kaffe för att vakna till. 

Satt i linserna. Var utan i natt och vila ögonen för första gången på 3 månader. 

Så bar vi in Lucas säng i mitt sovrum och bokhyllan. Resten åkte upp på vinden, databordet och stolen. Han använder ju inte det längre. Han sitter vid min dator nu när han är här. Så tog jag ner nattduksborden till min säng. Blev jättefint.

Sen åkte vi iväg och hämtade min farmor Lisa och så vidare hem till brorsan och grattade honom. Fikade med tårta och kakor och bullar. Efter kalaset åkte Emma och jag till OKQ8 och tvättade bilen. Fan va skitig den var. Både inne och ute. Nu får ingen skita ner den så igen!!!!! 

Väl hemma åt vi pizzan vi köpte igår. Sen drog vi igång operation om möblering i vardagsrummet. Det blev bra. Var så trött så jag var tvungen att göra något.

Efter möbleringen drog jag iväg till gymmet och gymma en stund och jogga 25 min på löpbandet. Så nu känner jag mig nöjd. Fast trött som sjutton.


// Maria   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards