zilwerbeam

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Maria Winge - 19 januari 2012 20:30

Efter en liten sovmorgon så promenerade jag och Jess till gymmet och gymma.

På hemvägen gick vi in på ica för Jess skulle handla.

Sen väl hemma var det bara att vända för då ville Ewa träffas.

Vi gick runt på stan och kolla och Ewa handla lite på rean.

Fikade.

Hemma och börja med maten.

Pannbiff och potatis. Mums va gott. Löksås till. Blir det i matlåda i morgon.

Sen iväg på gympa. Svettigt var det och skönt efteråt.

Efter duschen var det dags att gå till tvättstugan.

När tvätten var ilagd så tog Emma och jag Vienetta glass och jag kaffe. Mmmmmm gott!!!


 


Nu är det snart dags att gå tillbaka till tvättstugan.


// Maria   

Av Maria Winge - 19 januari 2012 17:34


Får se om jag lyckades att få in den här videon.

Av Maria Winge - 19 januari 2012 08:41

Gjorde ju ett så fint bildcollage av familjen.

Tyckte jag.......

Såg sen att jag hade missat Lucas!!

Så nu kommer nästa bild och där finns han med.



Usch på mig att jag missa det. Att det tog flera dagar att se.


Nåja gjort är gjort.


Idag är jag ledig iaf. Ska gå till badhuset igen och gymma på förmiddagen.

Ikväll så blir det gympa. Lättgympa. Den är inte så lätt kan jag säga.


Annars blir det tvättstugan ikväll och så laga lite mat skadar ju inte.

Handla ska nog hinnas med.

Lucas kommer ju i morgon och då lär man ha lite extra hemma.


// Maria   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards