zilwerbeam

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Maria Winge - 23 januari 2012 18:44

Det luktar bränt i vardagsrummet!!!

Letar och letar men vet inte varifrån lukten kommer.

Tycker det är lite läskigt eftersom snart ska vi sova och tänk om det börjar brinna??!!

Jag har dragit ur en sladd som inte behövs just nu. Tv:n sitter i och en lampa. Men dom luktar ju inte.

Kan det kanske komma från grannen eller tvättstugan under mig?!

Får väl se om det ger sig...


Som jag skrev förut så har jag fått kommit med i en grej på jobbet.

Det heter Kompetensutbildning Hälsa.

Det innebär att jag ska i morgon göra ett styrketest, kan berätta mer om det i morgon för nu vet jag inte. I samband med testet ska jag och hälsoinspiratören Åsa prata om mig och mitt leverne tror jag.

Sen två gånger i veckan ska jag gå ifrån jobbet och träna någonting. Vi är totalt 10 st som har blivit utvalda efter intresse givetvis. Det börjar den 7 februari och från och med då ska vi ha stegmätare på oss varje dag och dokumentera vår vardagsmotion. Måste ju ha något att utgå ifrån. Alla ska sen ha ett antal steg att gå varje dag, och det är olika många steg per person. Jag får berätta mer under tidens gång, jag vet inte så mycket än, mer än att jag tycker det ska bli intressant och roligt.


// Maria   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards