zilwerbeam

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Maria Winge - 20 januari 2012 21:00

Sitter här vid datan och känner mig lite konstig.....

Yrslig och så. Kan ju bero på att jag är trött, jättetrött.

Förstår inte varför egentligen, men förmodligen är det väl för att vi har så mycket att göra på jobbet nu. Sånt går ju upp och ner hela tiden. Boenden dör och då blir det lugnt, nya flyttar in eller dom som redan finns blir sämre. Ett väldigt spring är det. Emma sa igår att hon var så trött efter en dag på mitt jobb. Känns ju skönt att hon förstår nu hur det är.


Lucas kom och vi har haft lite myz. 

I morgon blir det promenad till ica för lite chips och godis köp.


Lämnar nog tillbaka Bella i morgon för då har målarfärgen torkat hos Hampus och Amanda. Jag känner att jag behöver lite lugn när det gäller hundar. Jag har ju 2 egna och det är och blir bökigare att gå ut med 3......! Hade räknat med att dom skulle ta hem henne idag. Hon har ju varit här sen i onsdags. 


Tror jag lägger mig på soffan en stund till.


// Maria   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards