zilwerbeam

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Maria Winge - 22 januari 2012 16:20

Ljusen jag skrev om så här blev det:


 

Sprickan kanske inte syns så bra men tur jag var där och hörde så jag kunde släcka ljuset. Så nu vill jag inte använda det fler gånger.


Nu när Lucas är här leker han med:

 

Tror det heter Bakugan? Iaf så håller han på med dom hela tiden typ. Ska nog köpa några nya åt honom till nästa gång han kommer.


Micke var här och fikade. Vi satt och prata om mat, då kom han med förslag på köttfärspaj så det har jag gjort i eftermiddag:


Får se om vi äter den i kväll. Annars blir det några matlådor i veckan.


Emma och Lucas har gått till sin farmor en stund, så jag blev alldeles själv, därför jag sitter här.


// Maria    

Av Maria Winge - 22 januari 2012 09:30

Fick sovmorgon idag. Var så skönt. Var förmodligen inte behövligt med tanke på att jag la mig tidigt och sovit hela natten. Men bäst att passa på när det tillåts.

Ute snöar det lite grann. Blir å fint då. 0.7+ grader. Inte bra   jag vill ju ha kvar snön. Blir så ljust ute då.


Igår så tände vi ett par ljus jag fick i julklapp av barnen. Dom hade gjort dom själva. Medans jag satt där så small det till och ena ljuslyktan sprack. Vilken tur jag var där och kunde släcka ljuset.


Tulpanerna jag köpte förra helgen är det bara skit med nu. Bara att kasta. Får köpa nya sen. Är ju så fint med färska blommor hemma.


Emma stack iväg till Tärnsjö igår till Mikaela. Tror hon kommer hem idag någon gång.


Barbados var på hottan och spela igår, ville gärna gå men det går ju inte när Lucas är här. Vill inte skaffa barnvakt heller. Så viktigt är det inte. Såg dom ju på båten i oktober eller var det i september? Där någon gång.


// Maria    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards