zilwerbeam

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Maria Winge - 25 januari 2012 20:43

Fick samtal på förmiddagen idag av en målare.

Han fråga om det var ok att komma i morgon och börja med sovrummet.

Visst sa jag. Så i morgon bitti kl 7 kommer han.


Sen ringde han igen.

Då sa han att jag var tvungen att titta ut tapeter, men det har jag redan gjort sa jag, men det hjälpte inte, så han var här med en pärm med tapetprover. Bestämde samma som jag hade bestämt. 


Fick hjälp av Micke att bära ut möblerna från sovrummet.

Tar ner gardinen själv i morgon bitti.

Så i morgon ska han spackla och måla.

Fredag blir det tapeter.

Har så tråkiga tapeter här hemma.

Vitt överallt men nu blir det andra färger i sovrummet till att börja med iaf.


Tar med mig hundarna och lämnar till Jess i morgon bitti och sen går Lucas och jag till skolan och sen fortsätter jag till gymmet. Har ju inte varit där den här veckan. Vill inte att dom är hemma och skäller när målaren är här. Det blir tillräckligt på fredag......!


Ska försöka ta mig till kören i morgon om Emma kan va barnvakt åt Lucas då. Hon brukar göra det  så jag hoppas hon gör det i morgon med.


// Maria   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards