zilwerbeam

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Maria Winge - 24 januari 2012 21:35

Så där så var styrketestet klart.

Det första var 50 st benböj, i hennes takt så klart. 

Det klarade jag galant, skulle kunnat göra fler.   

Det andra var 50 situps, i hennes takt och hon körde in armen under min rygg och med benen uppe på en kudde.

Det gick inte så bra, 30 av 50 möjliga.  

Det tredje var rygg saken, skulle ligga på magen på en brits med höften mot kanten och ligga rakt i 2 minuter.

Klarade jag oxå galant! 

Sista grejen var att hålla i 2 st hantlar på 5 kg mot bröstet, lyfta upp höger med rak arm och ner, lyfta upp vänster med rak arm och så ner. 25 gånger skulle man göra det.

Det klarade jag oxå men nätt och jämt, där kom min jäkla envishet fram igen, jag skulle bara klara det, vänstern var svår men det gick.  


Så för att summera detta så tycker jag att jag var jätteduktig.

Det här ska göras om i juni och förhoppningsvis ska man ha förbättrat sig efter alla veckors med träning osv.

Nu väntar jag med spänning till det börjar på riktigt den 7 februari. Då får vi stegmätarna. 


Nu blir det sängen. Lucas har inte somnat än........!


// Maria    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards