zilwerbeam

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Maria Winge - 30 maj 2012 21:15

Tror nog att jag har blivit överkänslig eller rent av allergisk mot detta pollen eller vad det kan vara.

Nyser flera gånger om dagen. Kliar i ögonen. Det här med ögonen är nytt för i år. Förra året trodde jag oxå att jag kände av pollen för då nös jag oxå. Frågan är ju bara mot vad? Finns ju mycket som far omkring där ute nu för tiden, ibland är det björk eller annat skit. Kände när jag kom in till en farbror häromdagen som hade en stor bukett med liljekonvaljer på bordet att jag fick sån huvudvärk. Jag som älskar den doften. Jag var tvungen att gå ut därifrån. Är ju inte direkt irriterad över det men det kanske blir värre med åren nu, ja vem vet.



Igår fick jag besked från salabostäder att jag får tillbaka pengarna från she istället. Så 1159 kr drar dom av på mina fakturor framöver. Det är ju bra. Slipper betala el på hela sommaren. Tjoho!!!



// Maria   

Ovido - Quiz & Flashcards