zilwerbeam

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Maria Winge - 8 maj 2012 22:03

Tog en jogging runda ikväll.

Jag tog en annan väg för att få variation.

Gillar inte samma hela tiden.

Så jag joggade upp för gruvan backen, trodde jag skulle dööööööööö.

Så hemsk var den. Fiiiiiii faaaaaaaaaaan!!!! Sen tänkte jag att det går bara nerför men så var det inte riktigt, fast det som gick uppför var ju absolut ingenting mot gruv backen. Men det kändes kan jag säga. Trodde ärligt att det var mycket längre än det var. 8.3 km på 56 min. Betyder att det tog längre tid än i förrgår för jag joggade saktare idag. Men det berodde nog på den där fördömda backen som gjorde att jag flåsade lääääänge efter.


Hur som helst så är jag fruktansvärt nöjd med mig själv. Nu är det verkligen inte långt kvar till 10 km   måste få till 1.7 km längre runda. 


// Maria    

Av Maria Winge - 8 maj 2012 18:44

Då var man framme med saxen och först sätter jag upp håret i en tofs och så ber jag Emma att klippa av under tofsen. Vilket hon gör................! Blev inte bra insåg jag snart.......bara att springa in till närmsta frisör och fråga om dom har någon akut tid! Tur det hade dom.  

Så hur som helst har jag klippt en kort frisyr igen. Så skönt att va korthårig.


Inte så bra bilder men det syns väl lite iaf.

Tycker inte om att fota mig själv.


// Maria      

Ovido - Quiz & Flashcards