zilwerbeam

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Maria Winge - 12 maj 2012 10:23

Har fått min elräkning sen dom gjorde om det som var fel.

338 kr! Det var verkligen något helt annat än 500-600 kr i månaden.

Jag har ju faktiskt blivit lite duktig på att stänga av tv:n ordenligt nu oxå.

Ska bli lika duktig när det gäller datan snart.

Har gjort av med ungefär lika el denna månad som förra och den förra räkningen var på 519 kr. Så nog är det skillnad allt. 

Hyresvärden skulle ringa SHE och be dom räkna ut hur mycket pengar jag ska ha tillbaka från hyresvärden. Ska bli skönt att få tillbaka lite pengar faktiskt, för 7 månader tillbaka oxå.

Härligt!


Har insett idag att jag kan nog inte ha det bättre än jag har det.  

Eller ekonomiskt kan det ju alltid bli bättre men i det stora hela har jag det väldigt bra. Jag har ett jobb jag trivs med någorlunda, bor bra, ungar som jag älskar, kommer och går som jag vill utan ngn karl som opponerar sig eller så, kompisar.   Gör vad jag vill, går på körsång, joggar, gymmar ska börja på innebandy i höst.   Går på krogen och super mig full om jag vill, men den varan har inte jag haft lust till på länge. Men iaf kan jag göra precis som jag vill i stort sett.


// Maria   


// Maria    

Ovido - Quiz & Flashcards