zilwerbeam

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Maria Winge - 16 maj 2012 19:45

Usch vad trött jag är!

Ledig dag från usk jobbet.

Men jobbat på ett nytt extra jobb idag i morse.

Två timmar där.


Sen bar det iväg till sjukhuset och vi träffade läkaren och hon sa att barnens farmor inte har långt kvar. Ingen aktivitet kvar i hjärnan och dom ska bara få bukt med medicineringen för kramper hon har sen läggs hon in på ett eget rum på en annan avdelning för att invänta slutet. 

Åh vad mina barn lider, tycker så synd om dom. Även min x-man lider så hemskt mycket. Har nog aldrig sett honom gråta så mycket under alla år vi var tillsammans. 


När vi väl var hemma igen så bar jag iväg igen för att jobba. Det här är ett nytt extra jobb det oxå men det är permanent. Sen är det bara en gång i veckan oxå. Passar mig perfekt.

Efter jobbet var det bara att dra iväg för att handla.


Nu sitter jag här och är så trött så trött. Det tar på krafterna att jobba på något nytt, försöka komma ihåg allt. Sen sitta på sjukhuset och bara vara där. Är oxå väldigt ledsen. Lucas har sagt hejdå till farmor, både igår och idag, vet inte om han riktigt förstår men jag känner att det är viktigt för honom att se henne där och säga hejdå. Han har inte gråtit någonting för det men det kommer kanske sen. Dom hade ju en så fin relation dom två. Lekte ihop jämt, hon var hans bästa vän tror jag. Hans sorg visar sig kanske på annat sätt.


// Maria

Ovido - Quiz & Flashcards