zilwerbeam

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Maria Winge - 7 maj 2012 22:52

Känner mig helt slut i kroppen!  

Vet inte om det beror på träningsvärken eller jobbet som är helt kaos just nu.

Träningsvärken har lagt sig mycket och min jogging blir det inte någon träningsvärk av längre.


När jag kom till jobbet fick jag veta att det var att göra hela tiden. Det kände jag även i helgen när jag jobbade och inte nog med det så blev det ännu mera i kväll.......vi hann inte med allt i kväll! Helt otroligt, har aldrig hänt mig under dessa 13 år jag har jobbat där. Känns INTE ok  


I morgon är jag ledig iaf. Ja nästan iaf. Har ju hälsa gruppen på eftermiddagen. Men det är ju för min hälsas skull.   Ska sova ut ordentligt. I morse skulle jag oxå göra det men blev väckt av ett sms  blev inte glad av det kan jag säga.....


// Kram kram på Er! Maria       

Ovido - Quiz & Flashcards